sobota, 28 września 2013

Prolog

- Jesteś już gotowa? - krzyknęła moja siostra czekając na mnie w salonie. Uśmiechnęłam się zapinając zamek swojej walizki i ciągnąc ją na kółkach, poszłam do Emmy.
- Jestem. - odpowiedziałam, dalej się uśmiechając. Razem z moją przyjaciółką i siostrą miałyśmy jechać na najlepsze wakacje naszego życia. Zbierałyśmy pieniądze od początku liceum, pracowałyśmy dorywczo, żeby tylko wyrwać się chociaż na dwa miesiące z tego miasteczka. Nie, żebym go nie lubiła, czy coś. Po prostu od dziecka marzyłam, żeby zamieszkać w wielkim mieście, takim jak na przykład Los Angeles. A tak na wstępie, nazywam się Faith. Mam 18 lat i mieszkam tylko z siostrą i mamą, gdyż mój tata nie żyje. Nie lubię o tym pisać, więc to powinno wam wystarczyć. Mam jedną prawdziwą przyjaciółkę Emily, która zawszę pomaga mi kiedy mam doła. Jest jak anioł, serio.
- Za 30 minut musimy być na lotnisku, pospiesz się. - powiedziała Emma, wychodząc z domu.
- Przecież idę. - mruknęłam, zamykając drzwi na klucz. Otworzyłam bagażnik i wrzuciłam do niego swój bagaż. Wsiadłam do samochodu i zapinając pasy, spojrzałam na swoją podekscytowaną siostrę.
- Musimy po drodze zajechać po Emily. - przypomniałam jej, kiedy wyjechała na ulicę. Skinęła tylko głową i całkowicie skupiła się na jeździe. Poprawiłam swoje włosy, które opadły mi na twarz i spięłam je w kucyka. Przez ten czas Emm zdążyła włączyć radio. Wzdrygnęłam się słysząc pierwsze słowa piosenki. Szybkim ruchem ją wyłączyłam i przymknęłam na chwilę oczy, próbując opanować swoje myśli.
- Faith.. - usłyszałam zmartwiony głos mojej siostry. - Przecież minęło tyle czasu.
- Nie chce o tym rozmawiać. - mruknęłam opierając się o szybę.
- Powinnaś zapomnieć. On nie jest wart twoich cierpień.
- Nie rozmawiajmy o tym! - krzyknęłam jej prosto w twarz. - To mają być najlepsze dwa miesiące naszego życia, nikt tego nie zniszczy, rozumiesz? - ściszyłam ton swojego głosu do szeptu.
- Wiem, ale.. - zaczęła, ale nie dałam jej skończyć.
- Tu nie ma 'ale'. Żaden dupek nie zniszczy nam wakacji. - powiedziałam pewnie i znowu oparłam się o szybę zatracając się w widokach za oknem.


________________________________________

Witam wszystkich. Postanowiłam pisać kolejne opowiadanie, tym razem o Selenie i Justinie. Jest już zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=7arZYqj9gbI&feature=youtu.be

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do pisania. To tyle ode mnie, do zobaczenia przy pierwszym rozdziale x

10 komentarzy:

  1. Zapowiada sie spoko, widzialam zwiastun wiec licze na to ze bedzie ciekawie :3 czekam na nastepne rozdzialy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski po prostu boski. Zakochalam sie juz po tym jak obejrzalam zwiastun. Super zrobiony. Czekam na następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥ Czekam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością<3 mam nadzieje że możesz mnie informować na tt :* @olenka5433

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Czekam na rozdział 1 . Świetny zwiastun. czy możesz poinformować mnie na tt: @Natalia1999Jus było by świetnie. :* Pozdrawiam ***Natu

    OdpowiedzUsuń
  6. boże zaaaaaajebisty <3 kiedy pierwszy rozdział? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. aww ♥ świetny prolog *.* czekam na pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyprowadził mnie tu zwiastun, a prolog powoduje, że po prostu nie chcę odejść :) Zapraszam do siebie na damndanger.blogspot.com, życzę powodzenia w dalszym pisaniu :) Jeżeli Ci to nie przeszkadza i masz możliwość, poinformujesz mnie o kolejnych rozdziałach na twitterze? Byłabym wdzięczna, @biebzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BAAAAAAAARDZO MI SIE PODOBA ;) i zwiastun który mnie oczarował i prolog ;) czekam na 1! informuj mnie proszę ;) @seciute

    OdpowiedzUsuń